Kooliabi

bi saad õppimise tõhustamiseks õppimist toetavate õpitehnikatega, et edukalt omandada ja seostada õpitavat, olgu selleks siis reaal- või humanitaaraine koolis.
Õpitehnikatega saab muuta õppimise kiiremaks ja lihtsamaks, et tõhusamalt omandada aineteadmisi, tulemuslikumalt sooritada eksamit ja lõpetada kooli!

Õpiabi saab gümnasist või tudeng personaalse juhendamise või õpitaval teemal dialoogi arendamisena. Eriti edukas on õpiabi kui õpiteemal õppida koos kaaslas(t)ega ühiselt (koostöös õppimine).

Õpiabi annab Mare Muskat, kes on õppinud toetama õppijaid Tallinna Ülikoolis ja praktiseerinud Tallinna Majanduskoolis.

Küsi infot/registreeru: info@koolituskursused.ee või helista 52 55 134

Tudengite tagasiside, millest võid häid mõtteid saada:

  • Mind aitas tähelepanu pööramine õppimise osadele, mida ma ennem sellise vaatenurga alt ei jälginud nagu minu motiveeritus. See et ma TAHAN õppida. Mul pole kunagi valikut olnud, et kas ma õpin või ei, aga esimest korda elus tunnen ma, et sellest mida ma õpin, on mul tulevikus kasu. Põhimõtteliselt on jah alati valik, et kas teha midagi või ei, aga enesekriitilise inimesena ma ei andestaks endale kunagi, kui ma praegu otsustaks, et ma ikka ei viitsi õppida. See võib tunduda küll väga karm, aga samas ma olen uhke oma põhimõtete üle.
  • Kõige rohkem kasu oli õppimise tehnikate kohta. Keskendumise tehnika – luua enda jaoks rituaali, et parem keskenduda. Teksti meeldejäämise tehnika-seostada tekst oma kogemustega/emotsioonidega (nii jääb tekst parem meelde). Konspekteerimise tehnikad -märksõnad, fraasid, tsitaadid – kõik see aitab teksti meelde jätta.
  • Mina sain teada enda jaoks kaks uut õpitehnikat, mis tõhustavad minu keskendumist ja õppimist iseseisvalt. Alati on mul olnud probleeme keskendumisega. Tavaliselt segavad keskenduda kas füüsiline võimetus tähelepanu koondada (siia kuuluvad väsimus, pinged või halb enesetunne) või välishäired.
  • Mingil määral on mul neist kõigist kasu, sest kõik on minu jaoks õpetlikud ja kasulikud näpunäited, kuidas kõige tõhusamalt õppida!
  • Kõige rohkem oli kasu rühmatöös õppimisest, see oli tulemuslik ja efektiivne.
  • Edukaks õppimiseks olen ma endale selle leidnud, et parem on, kui tööd on varem alustatud ja seejärel on ka tööd varem valmis enne tähtaega, kuidagi hea on olla kohe ja ei pea hakkama millegagi kiirustama.
  • Püüan luua endale hea õpikeskkonna. Teades tähelepanu hajumise põhjuseid, üritan neid vältida.
  • Nädalatel, kui on rohkem õppimist, olen kokku pannud plaani, millal ja mida teen. Siiani olen suutnud seda ka reaalselt täita. Tänu sellele suudan rohkem oma aega planeerida. Konspektides olen rohkem kasutama hakanud ka märksõnu. Gümnaasiumis kirjutasin pigem lauseid üles, kuid nüüd lühendeid ja märksõnu. See on osaliselt tingitud ka kiirest tempost, teisalt ka enda töö hõlbustamiseks.
  • Mina isiklikult hakkasin oma aega planeerima. Ma kirjutasin kleepuvate märkmepaberitele millal mida ma õpin või ära teen ning siis kleepisin need seinale. Arvan, et see on väga tõhus meetod, sest kui sellest kinni pidada, saavad kõik asjad õigeks ajaks tehtud. Kui mingi asi oli tehtud, siis võtsin selle seinalt ning viskasin minema, sest selle asjaga oli ühel pool. Samuti alati enne õppmist (ma mõtlen just tööd, eksamid), tegin ma toa alati laitmatult puhtaks, sest just siis oli mõnus õppida ning kõrvalised asjad ei tulnud meelde.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.